Random260's Forum
Sign up for greater features. Remember to donate to us to keep everything running! This is the link: http://random260.forumotion.com/h1-donate-here
Please donate xD


This is the official site of Random260
 
HomePortalCalendarFAQMemberlistUsergroupsRegisterLog inSearch

Share | 
 

 al-gay admin abuse.

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
blood-bath



Posts : 99
Points : 167
Join date : 2013-10-09

PostSubject: al-gay admin abuse.    Sat Jan 25, 2014 1:42 pm

http://playchf.tk/game/102608/



he used blues cannon and my cannon to try and TK ME

then he banned me : (

admin should be taken away!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
Deathcalls



Posts : 171
Points : 275
Join date : 2013-07-21

PostSubject: Re: al-gay admin abuse.    Sat Jan 25, 2014 5:58 pm

!Approved
all-new-pvpgn-server (A lot easier to find chf games)
(00:00 / All) TheNecromancer7: ----------------------------------------------------------------------------
(00:00 / All) TheNecromancer7: Add /f a ClanHPMM @ East,West, Asia, and Europe and Random260_host @ Garena
(00:05 / Allied) Mgkilla: -load P6U@ XyuO LTu
(00:06 / All) MASTA_K1LLA: dang
(00:07 / Allied) One_life: -repick
(00:09 / Allied) AL_GI: -load 3g0d dnE2 o0t7
(00:10 / All) MASTA_K1LLA: ima do modes in a sec
(00:10 / Allied) One_life: -repick
(00:13 / Allied) IASENGADRT: -load P4T$ gd?s grwk
(00:14 / Allied) AL_GI: do no ww
(00:15 / Allied) IHaveNoClueSaid: are we all admins lol
(00:17 / Allied) edeoca: -repick
(00:21 / Allied) MASTA_K1LLA: -load Gv@c kBk$ scD
(00:24 / Allied) AL_GI: -load 3g0d dnE2 ot7
(00:24 / Allied) edeoca: -repick
(00:25 / Allied) MASTA_K1LLA: was
(00:26 / All) MASTA_K1LLA: -ssd
(00:28 / Allied) MASTA_K1LLA: -pool off
(00:28 / Allied) edeoca: -repick
(00:33 / Allied) AL_GI: no ww
(00:35 / Allied) AL_GI: fast
(00:38 / Allied) MASTA_K1LLA: na
(00:42 / Allied) IHaveNoClueSaid: -no ww
(00:43 / Allied) edeoca: -repick
(00:43 / Allied) AL_GI: -zoom 2500
(00:44 / All) One_life: do FTD
(00:48 / All) MASTA_K1LLA: -ftd
(00:53 / Allied) AL_GI: ..
(00:56 / Allied) AL_GI: JAJA
(01:07 / Allied) IHaveNoClueSaid: -load N0Z3 1zH? HgO
(01:09 / Allied) edeoca: -repick
(01:10 / Allied) AL_GI: lol
(01:10 / Allied) MASTA_K1LLA: -repick
(01:13 / Allied) MASTA_K1LLA: -repick
(01:15 / Allied) MASTA_K1LLA: -repick
(01:15 / Allied) AL_GI: why?
(01:17 / Allied) MASTA_K1LLA: -repick
(01:20 / Allied) AL_GI: pool off
(01:21 / Allied) AL_GI: xD
(01:21 / Allied) MASTA_K1LLA: u cant play ftd?
(01:22 / Allied) AL_GI: ok
(01:22 / Allied) MASTA_K1LLA: -repick
(01:26 / Allied) MASTA_K1LLA: cuz im not a noob,,,
(01:32 / Allied) AL_GI: ok
(01:33 / Allied) AL_GI: ..
(01:38 / Allied) Ulidesa332: -repick
(01:40 / Allied) AL_GI: what the strategie?
(01:43 / Allied) Ulidesa332: -repick
(01:44 / Allied) MASTA_K1LLA: win
(01:46 / Allied) IHaveNoClueSaid: auras someone
(01:47 / Allied) AL_GI: xD
(01:49 / Allied) Ulidesa332: -repick
(01:52 / Allied) Mgkilla: yes ftd??
(01:56 / Allied) Ulidesa332: -repick
(01:57 / Allied) AL_GI: earthquake
(01:58 / Allied) AL_GI: jaja
(02:02 / Allied) AL_GI: -clear
(02:48 / Allied) AL_GI: volcano
(02:53 / Allied) AL_GI: double dmg for base
(03:03 / Allied) IASENGADRT: -pet
(03:04 / Allied) MASTA_K1LLA: gg algae
(03:05 / Allied) AL_GI: tower
(03:08 / Allied) MASTA_K1LLA: your gona die lol
(03:16 / Allied) AL_GI: jaja
(03:50 / All) TheNecromancer7: TheNecromancer7 has left the game voluntarily (useast.battle.net / US).
(03:50 / QUIT) TheNecromancer7: Left
(03:54 / Allied) IHaveNoClueSaid: tower 50% so close
(03:58 / Allied) AL_GI: tower
(03:59 / Allied) AL_GI: wtf
(04:03 / All) edeoca: edeoca has left the game voluntarily (LAN/Garena / PE).
(04:03 / QUIT) edeoca: Left
(04:10 / All) AL_GI: Ulidesa332 has left the game voluntarily (LAN/Garena / PE).
(04:10 / QUIT) Ulidesa332: Left
(04:11 / Allied) AL_GI: i dont usally play ftd
(04:16 / Allied) MASTA_K1LLA: noob
(04:20 / Allied) AL_GI: u noob
(04:20 / Allied) AL_GI: lol
(04:23 / Allied) AL_GI: ftd suck
(04:24 / Allied) MASTA_K1LLA: why?
(04:24 / Allied) IHaveNoClueSaid: k its ready
(04:40 / Allied) One_life: pool me for towers
(04:48 / Allied) IHaveNoClueSaid: did you get cannon teal?
(04:49 / Allied) AL_GI: heal me
(04:49 / All) AL_GI: One_life has left the game voluntarily (useast.battle.net / NZ).
(04:49 / QUIT) One_life: Left
(04:51 / Allied) AL_GI: plz
(05:00 / Allied) AL_GI: wtf
(05:09 / Allied) AL_GI: -no tk
(05:15 / Allied) AL_GI: ill ban u noiob
(05:31 / Allied) AL_GI: !ban MASTA_K1LLA
(05:31 / All) AL_GI: Player [MASTA_K1LLA] was banned by player [AL_GI] on server [useast.battle.net].
(05:35 / Allied) MASTA_K1LLA: lol
(05:36 / Allied) IHaveNoClueSaid: i have nothing to do with this
(05:47 / Allied) MASTA_K1LLA: -no tk
(05:54 / Allied) IHaveNoClueSaid: not me
(05:57 / Allied) MASTA_K1LLA: now your banned
(06:01 / Allied) MASTA_K1LLA: stop
(06:03 / Allied) MASTA_K1LLA: u fucking idiot
(06:03 / Allied) AL_GI: u suck
(06:04 / All) AL_GI: wikettheewok has left the game voluntarily (useast.battle.net / CA).
(06:04 / QUIT) wikettheewok: Left
(06:05 / Allied) AL_GI: dicks
(06:08 / Allied) AL_GI: i can post replay
(06:09 / Allied) AL_GI: fucker
(06:12 / Allied) MASTA_K1LLA: go ahead
(06:12 / All) AL_GI: MinimasteR has left the game voluntarily (useast.battle.net / CA).
(06:12 / QUIT) MinimasteR: Left
(06:14 / Allied) MASTA_K1LLA: u get banned also
(06:15 / Allied) AL_GI: ok
(06:18 / Allied) AL_GI: no
(06:20 / Allied) AL_GI: u suck
(06:21 / Allied) AL_GI: dicks
(06:22 / Allied) MASTA_K1LLA: yes
(06:23 / All) AL_GI: IHaveNoClueSaid has left the game voluntarily (uswest.battle.net / US).
(06:23 / QUIT) IHaveNoClueSaid: Left
(06:23 / Allied) MASTA_K1LLA: u attacked me
(06:25 / Allied) AL_GI: fuck u
(06:28 / Allied) AL_GI: no
(06:29 / Allied) AL_GI: i didnt
(06:29 / Allied) MASTA_K1LLA: QQ
(06:30 / Allied) AL_GI: lol
(06:36 / Allied) MASTA_K1LLA: u didnt use blues base to attack me?
(06:39 / Allied) AL_GI: -kill blue
(06:41 / Allied) AL_GI: -gold blue
(07:04 / All) AL_GI: AJAJAJA
(07:51 / Allied) AL_GI: -ss
(07:54 / Allied) AL_GI: lear-c;
(07:58 / Allied) AL_GI: -clear
(08:38 / Allied) AL_GI: noob
(08:46 / Allied) AL_GI: u are the worst player ever
(08:53 / Allied) AL_GI: u do ftd very hard
(08:57 / Allied) AL_GI: kill allys
(09:07 / Allied) IASENGADRT: kill
(09:11 / Allied) Mgkilla: on
(09:37 / All) AL_GI: AL_GI has left the game voluntarily (useast.battle.net / CA).
(09:37 / QUIT) AL_GI: Left
(10:49 / Allied) Mgkilla: -gold light blue
(10:49 / Allied) IASENGADRT: idiot
(10:58 / Allied) Mgkilla: iwas dead
(10:59 / All) IASENGADRT: so gay
(11:03 / All) MASTA_K1LLA: so good
(11:04 / All) Mgkilla: i know
(11:05 / All) MASTA_K1LLA: gg
Back to top Go down
View user profile
 
al-gay admin abuse.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Fun and games in the admin log (blog entry for 04/04/11)
» Titanic - Full Steam Ahead
» Saxon v Ghettotone: Lewisham Boys Club. 21st October 1983 (pt2)
» What are you thinking?
» ADMIN POSTS A WARNING

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Random260's Forum :: Host bots and Channel Bots :: Ban and Unban Request :: Processed Bans-
Jump to: